stress!!!

taw tak...tetiba kan...dpt mesej..."nt kita kena pgi jumpa dr.nadirah!!! pasal LI"



huhuhu...upanya permohonan kami ditolak..ktenya kolam kat sana dah kn tutp...jdi dia ta tima la lau ade nk LI.....waaaaaaa...nk g sabah..nk g sabah...nk g nk g....bila lagi kan nk g tempat org...tup2 ta jdi lak...sedey terkilan n segala rsa ade..

nak LI dah bulan 5 ni...skrng nk kena cri tempat LI bru lak....ape da...wat susah2 jer cri hri tu...hum....tpi dgr2 khbr diorg kte nk cri tempt sabah gak...

berharap sgt dpt g sana...walaupun pluangnya hnya ade 1%...sedey nyaaa....
Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

1 membaca hati miss m:

  1. kite ade mslh yang same..xdpt tmpat LI...mintak kat mane sabah tu?

    ReplyDelete

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular