LIRIK LAGU SALEEM : CINTA KITA BERBEDA

Sudahlah sampai di sini
Tak usah diteruskan lagi
Andai dipaksakan hanya menyiksakan
Cinta luka

Kini aku pun merasa sikapku mmg berbeda
Berapa lama kurasakan
Sakit hatiku yang mendalam
Masih ku bertahan dalam kepedihan bersendirian

Harus aku putuskan
Jangan sampai luka berpanjangan

**Lelah sudah mengikutimu
Tak pernah mengerti aku
Sebenarnya apa sebabnya begitu sulit memahamimu
Selamat jalan wahai kekasihku cinta kita cukup sampai di sini

Selamat jalan pujaan hatiku
Ku tak mampu untuk mengejar dirimu
Usah disesalkan dalam hati
Cinta kita berbeda

Sudahlah sampai di sini
Tak usah diteruskan lagi
Andai dipaksakan hanya menyiksakan
Cinta luka

Kini aku pun merasa sikapku mmg berbeda
Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

7 membaca hati miss m:

  1. Sedikit pembetulan pada lirik

    Ku tak mampu utk mengejar inginmu

    ReplyDelete
  2. Sedikit pembetulan pada lirik

    Ku tak mampu utk mengejar inginmu

    ReplyDelete
  3. Sedikit pembetulan pada lirik

    Ku tak mampu utk mengejar inginmu

    ReplyDelete
  4. Best sgt lirik lagu ni...kena....

    ReplyDelete

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular