Lelaki Ingin dilihat penting di mata kekasih

 " Dengan sikap menghargai, carilah kelebihan yg ada pada pasangan kita yang tak ada dalam diri org lain...Kongsi kelebihan itu kpd pasangan melalui pujian kita pada kelebihannya "

Penghargaan menunjukkan rasa puas hati kita pada pasangan.. Lelaki ingin kelihatan penting di mata pasangannya..bagaimana caranya??

 Libatkan si dia jika diminta

sekiranya dia ingin membantu kita dengan kerja-kerja rumah, berikan peluang kepadanya...jangan timbulkan keadaan yang kurang senang kepadanya...contohnya :

" Tak payah nak tolong, abang bukan pandai masak..."

" Tak perlulah, ni pun dah cukup sibuk......"

" Dapur tu bukan besar sgt.. abang pun besar.. makin sempit jadinya......"

kalau kita tak mau dia bantu kita sekalipun...gunakan perkataan yang tak mengguris hati dan perasaan...suami tu...berdosa nanti taw..antara perkataan yang boleh digunakan adalah :

" Baiknya abang..untungla sayang dapat suami mcm abang.."

" Abang kan dah penat kerja, abang rehat, yang ni sayang buat..."

" Nanti kalau ada apa2x nak ditolong, sayang paggil abang ye...sikit je ni..."

dan juga byk lagi kata2x yang sedap didengar....hargailah pertolongan dari suami anda ye! Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

No comments:

Post a Comment

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular