Bila Berajakan Syaitan

Bagaimana seseorang itu sanggup melakukan perbuatan yang dianggap syirik dengan menggunakan ilmu hitam ke atas seseorang... Memisahkan @ memutuskan hubungan silaturrahim antara anak dan ibunya...

mesti pelik kan...entahlah...antara percaya atau tidak...( miss m sendiri kurang yakin ) tapi makhluk halus mmg wujud...dan menyedihkan bnda nie terjadi pd diri sendiri...

apa perasaan kalau orang memisahkan kita dengan orang yg kita sayang dengan menggunakan ilmu hitam...caranya...membuat orang yg syg kita tu lupakan kita...sy cuma ada satu pesanan untuk orang yang buat bnda tu

* kalau untuk puaskan hti mak cik, mak cik sanggup buat dia benci sy, benci family dia....buat mak cik bahagia...mak cik asenya dah selangkah ke neraka...kalau mak cik ase dengan guna ilmu hitam mak cik nk putuskan hubungan antara ibu n anak..mak cik jangan mengaku islam...mak cik, sampai ke nyawa dia yg terakhir pun, syurga dia bawah kaki mak dia...*

macam mana seorang yg dah bergelar emak sanggup memisahkan emak n anak...itu takde dah iman n sifat kemanusiaan dalam diri....demi anak orang lain??? sanggup buat mcm tu??

mak cik ta kesian ke dengan dia?? mak cik dah paksa dia...dia mmg nmpk mcm suka anak mak cik sekarang..memang...memang dia suka..sebab mak cik dah guna-gunakan dia.... pernah mak cik pkir dia mcm mana....mak cik wujudkan dalam diri dia orang lain...orang yg tgh syg anak mak cik sekarang tu syaitan yg mak cik guna pada dia..

tak kesian ke?? tergamak mak cik bagi anak mak cik pd syaitan....ibu apa mcm nie? sy tahu sy tak boleh ckp mcm nie...tapi mak cik pkir la...kalau salah pe yg sy ckp..sy minx maaf...tp belum terlambat asenya untuk mak cik bertaubat... jangan kerana nafsu mak cik, mak cik pertaruhkan kebahagiaan ramai orang....Allah maha melihat mak cik..

saya harap sgt mak cik insaf... Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

No comments:

Post a Comment

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular