Platinum Ladyxara White Juice

Assalamualaikum.

Cik Lat nak menjual satu produk ni

Cik Lat dah gunakan. Alhamdulillah jadi lebih bertenaga.

Okey sebelum tu kita lihat dahulu bahan-bahan yang terkandung dalam Platinum Ladyxara White Juice

Pati Kurma | Kolagen | Madu | Limau Kasturi | Delima | Rozel | Buah Tiin | Kismis | Halia | Kunyit | Jintan Hitam | Lengkuas | Buah Keras | Cengkih | Buah Strawberi

*Jus ni memamg sedap ( Cik Lat selalu minum). Walaupun manis, Platinum Ladyxara ini sesuai di minum oleh pesakit kencing manis (Diabetis) kerana jus ini tidak mempunyai dan diletakkan sebarang gula.

Sekarang kita tengok pula apa kelebihan -kelebihan Platinum Ladyxara White Juice

|Menaikkan seri wajah serta awet muda
l  Merapatkan serta kembali seperti gadis
l  Mengawal berat badan
l  Merawat luka selepas bersalin
l  Melancarkan perjalanan darah
l  Melawaskan pembuangan najis dan angin dalam badan
l  Meningkatkan daya seks wanita
l  Merapatkan otot pinggul & payudara
l  Menguatkan cengkaman (kemut) ketika “bersama”
l  Melegakan sakit-sakit sendi dan lenguh badan
l  Menambahkan tenaga & melegakan senggugut
l  Merawat serta mengeluarkan keputihan & melancarkan haid
l  Mengeluarkan kotoran dalam rahim dan saluran peranakan
l  Membantu proses yah toksin dari sel ke sitem limfa
l  Membantu mencerah serta melicinkan kulit
l  Sesuai diambil oleh anak dara dan wanita yang telah berkahwin
l  Mengurangkan bilangan , kepadatan , dan kejelasan kedutan serta memastikan keanjalan dan kesegaran kulit
l  Meningkatkan stamina dan kecergasan wanita
l  Kebahagiaan rumah tangga

Ha..teruja kan..so kita tengok pula siapa yang dibenarkan mengambil produk ini

Platinum Ladyxara White Juice biasa diambil oleh:

l  Wanita yang mengalami masalah keputihan
l  Wanita yang berwajah suram & lesu
l  Wanita yang inginkan anak
l  Wanita yang mengalami masalah seksual
l  Wanita selepas bersalin atau keguguran
l  Wanita yang memiliki rahim yang tidak subur atau tidak kuat
l  Wanita yang sering beranak dan mengalami masalah perut buncit
l  SETIAP WANITA YANG INGIN CANTIK, JELITA, MENAWAN DAN KEMBALI REMAJA

Namun dukacita Cik Lat nak khabarkan yang senarai di bawah dilarang mengambil produk ini. Ubat-ubatan herba tidak elok untuk mereka. Tak percaya? Tanya pada yang pakar or pergi je kedai jamu. Try tanya. :)

| Wanita yang sedang mengandung
| Wanita yang sedang haid (kecuali jika haid dan senggugut hadir pada masa yang sama, Ladyxara boleh diminum untuk mengubati senggugut)

cara untuk pengambilan pula seperti tertera di bawah ye :

| Minum 2 sudu setiap pagi dan malam setengah jam sebelum makan.
| Bagi mereka yang mempunyai masalah kesihatan gastrik dan sakit jantung, dinasihatkan supaya meminum 1 sudu sahaja pagi dan malam setengah jam selepas makan.
| Bagi mereka yang mengalami masalah kesihatan yang lain, dinasihatkan supaya meminum setengah jam selepas makan dalam kuantiti yang sama iaitu 2 sudu pagi dan malam.

***Banyakkan meminum air putih

Sekarang yang paling penting ! HARGA

Harga di pasaran adalah RM66.60
Harga dengan Cik Lat adalah RM180 untuk 3 botol (harga dah termasuk postage ke semenanjung)

Kalau nak beli satu botol- nak cuba dulu harga RM65 dah termasuk postage (SM)/ RM70 (SS)

Nak beli? Nak Cuba? Boleh tinggalkan pesan di talian di bawah ya.

SMS atau Whatssap SAYA NAK JUS ke nombor 019-3264300

Ready STOKK !!!!!

Jikalau tak percaya saya boleh beli kat mana-mana kedai jamu. :) Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

No comments:

Post a Comment

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular