cemburu tanda syg??

wuwuwu....

tibe2 an...terbit ase jeles lam hti....rasa nak nangis...
masa tu kan...rase sedih + sayu + risau...sume rase ade....
tapi saya pasti kamu sendiri ta taw bila perkara tu jadi kan...

menci bangat perasaan ni...
jeles jeles jeles!!!!!!!!
sakitnya rase tuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

rasa kerdil je....kamu!!! 
huhuhuhu.....jgn nakal2 ye...

kamuu tahu...saya bukan berani sgt...
seyes...penakut!!!
kamu tahu...kalau nk mula mesej kamu...
saya pikir dulu...
mengganggu kmu ke tak...
hum....tapi saya sebenarnya nak sgt mesej kamu..
huhuhuhu..kalau kamu ta reply...
takpe...saya faham..kamu bz kan...
kamu perlukan rehat kan...

ape kamu buat???...dah makan ke???..
sihat ke tak??...
saya nak sgt tanya kamu...
tapi saya tak berani...saya segan...
sebab tu kadang2 jer saya mula mesej kamu dulu...

walau kamu tengok saya ni gila sikit...
tapi saya segan ngan kamu...
kamu tak tahu..rasa nya hatiku...
saat berhadapan kamu...

kamu..saya sensitif...
saya senang terasa hati...
saya tak suka persaingan..
sebab saya tahu saya akan kalah...
sape saya nie kan...

saya mungkin manja...
saya kebudakan....
saya emo...
saya tu saya ni..
saya mengada kan...???

mungkin suatu hari..
kamu bosan dengan saya..
dengan karenah saya...
dengan telatah saya...

saya tak akan salahkan kamu....
sebab saya memang tak tahu mcm mana nak pikat hati kamu..
saya tak tahu ape kamu nak...
kamu pun ramai sgt peminat...
kalau dibndingkn...saya yg tercorot kan..
hihihi....
tapi...satu jer...saya akan kotakan janji saya...
selagi kamu masih bersama saya..

andai kamu pergi..
saya tetap doakan kamu...
moga kamu bahagia...moga kamu sihat...


saya sayang kamu!!!
saya sentiasa ingat kamu...
walau masa tu kamu ta ingt saya...


hohoho...cukup dengan satu perkataan...
kdang2 kamu pun tataw pe saya rasa kan...
takpe..kamu tak perlu faham saya...

yang penting kamu kn sentiasa gembira...
sebab....walaupun masa tu saya sedih saya terkilan terasa hati dgn kamu...bila tengok kamu senyum....hilang semua rasa tu...

saya selalu ingatkan diri sendiri...
takde pe yg boleh saya bagi pd kamu...
saya tak boleh pksa hati kamu...
saya tak boleh kongkong kamu...
saya takde hak tu...
 





Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

Post Paling Popular