nyah kamu "BERAT AIR"

miss m dah lama tak menulis kan...hehehe...tiba2 je guna perkataan nyah ni..hahaha...nyah kau nyah..ahax ahax hax hax....muahahahahahah...<--miss m gila jap...


okeh!!! sape pernah diet...??? cepat angkat tgn cepat!!!!! 

ni miss m nak bgi tau ni...ape kata lau sape2 nk diet tu...diet dengan jus...jus carrot ka..jus apple ka..jus orange ka...jus lah!!!! 

knp??? ha~ diet dgn jus ni ley meransang metabolisme tubuh, menyingkirkan siksa sisa toksid, yang ta diingini dari badan, dan membekalkan tenaga....

mengamalkan jus jugak dapat menurunkan berat badan dalm jangka masa yang pendek krn kita tak terdorong untuk mengambil kalori ( sebb lpas minum jus biasanya kita kenyang). 

tapi...ada bnda sedih gak sebenarnya...hahahaha...berat badan yang turun bukanlah berat lemak..tapi berat AIR...

miss m sarankan sape2 yang teringin @ mahu @ berkehendak nak memperbaiki sistem darah, mencuci organ dalaman, dan yg menyingkirkan toksik yang tidak diperlukan oleh tubuh...

apepun..selamat mencuba!!! hahaha... sape nk belanja miss m JUS!!!!! nak jus!!! =)
Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

2 membaca hati miss m:

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular