buat kamu.....

aku ingin menjadi makmum kepada seorang imam....
aku ingin menjadi sayap kiri kepada seorang khalifah...
aku ingin menjadi pendengar kepada seorang dai'e...
aku ingin menjadi mujahidah kepada seorang mujahid...
aku ingin menjadi tulang belakang kepada seorang insan...
aku ingin memberi cintaku kepada insan yang mencintai diriMu lebih dari segalanya.....

aku tak perlukan ape2 darimu...
cukuplah seutas ikatan kasih sayang buat pengikat kita berdua...
aku tak perlukan ape2 darimu...
cukuplah sekuntum sayang buat azimat peransang diri..
aku tak perlukan ape2 darimu...
cukuplah secebis setia buat pengukuh kasih mesra kita...
aku tak perlukan ape2 darimu...
cukuplah seulas senyumanmu buat bekal pengubat rindu...
aku tak perlukan ape2 darimu...
cukuplah sehelai gebar hangat darimu buat penyejuk malamku...

selebih dari itu....
tidak ku pinta ape2 lagi darimu......:) 

sayang...kutitipkan qalam ini buatmu..semoga jodoh kita dipnjangkan.....huhuhuhu....amin

kerna dirimu begitu berharga
Views
Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

2 membaca hati miss m:

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular