buatmu perempuan......hahahaha...:P

Lelaki...man..boy..hehehe..berkali-kali dia mengucapkan perkataan cinta, namun masih tidak cukup untuk membuktikan kesetiaan terhadap mereka.walaupun kamu memiliki kriteria yang diimpikan, tetapi bagi sesetengah jejaka itu bukanlah faktor yang membuatkan dia memilih kamu. Pelbagai cara dilakukan demi menguji kesetiaan yang dibina.Tidak dinafikan, mereka mempunyai keistimewaan dan kelebihan tersendiri dalam mengenalpasti kesetiaan yang diberikan, sepanjang menjalinkan hubungan bersama teman wanitanya.Yang pasti, dia akan cuba melakukan pelbagai cara dalam menentukan sama ada anda layak ataupun tidak bertakhta di hatinya...pesanan buat pompuan ni yer....

1. kamu ni materialistik ke tak???


**dia bgi kamu hadiah murah2** 
masa dia bgi tu kamu duk tnya bpe harga...jenama pe nih...beli kat pasar ke butik??? huhuhu...mknanya kamu gagal la tu..orang dah bgi tu terima kasih la...jgn byk tnya.. sepatutnya kamu terima ape yg dia bgi seadanya....kalau dia bgi baju pkai....mesti dia rasa dihargai...ape brg dia beli kamu terima ngan gembira dan ikhlas...:)

**ajak mkn di warung..kedai murah2**

masa dia ajak tu kamu tolak. dan ade jugak masa kamu terima tapi mkn ngan muka masam cam cuka...cam tak puas hti....mknanya kamu mmg mata duitan....huhuhu...tak yah la nk demand sgt...mkn je la kat mana2 pun kan...lagipun kalau dia nk blnja kira ok dah tu...asalkan tempat tu bersih dan halal...mkn dengan penuh selera...jgn memilih~~!!

 2. cemburu ke tak kamu ni?? 

**kenalkan kamu dgn ex dia**

hehehe...tercabar gak kan...knl kat ex dia...walaupun ape jadi..kamu sentiasa senyum dan berbaik ngan ex dia tu...yang lepas tu biarla berlalu....jgn kamu masam muka...pastu duk desak tnya benda dah lepas...duk tnya peribadi pompuan tu la..jgn...

**call pompuan lain depan kamu**

hahahaha wat cool jer....biar je la dia nk call....bnda tu bukan masalah..bnda kecik jer...percaya kat dia k...jgn duk marah2 dia..kte dia gatal la...tu la...be cool...jgn sampai dia meluat...nk kongkong hidup dia lak....pkir positif...ade hal pnting la tu..:)

3. hubungan kamu ngan ex
nih sebab dia jeles ni...hehehe...so dia nk thu la hubungan kamu ngan ex-boy dulu...

**buat-buat tanya khabar ex kamu**

jawab je la...knp sya nk ambil tahu pasal dia...sedangkan hti sya dah milik awak....jgn duk cita kat dia yang kamu g jumpa ex kamu....pastu cita sal ex kamu pnjang lebar....huhuhu....maw mengamuk dia nti...

**dia tnya lak contact lagi tak ngan ex kamu tu **

kalau masih berkawan..jwb la...kami kawan lagi tapi tak serapat dulu...kan saya ade awak...hahahaha...tapi jgn duk kutuk ex kamu tu plak...duk cita bnda buruk sa ex kamu tu..jgn sesekali....lulus.

 4.nak tahu kamu setia ke tak

**kalau kamu g melncong**

even kamu ngah hepi ngan kawan kan...hanta la mesej sepatah kat dia..biar la dia tak reply..yang penting dia tahu kamu ingt dia...hehehe....jgn diam seribu bahasa...mesti dia ingt kamu tak syg dia....miss m cadangkan anta mesej selamat pagi n selamat mlm pun dah cukup...hahahahaha..

**dia suruh kwn dia tackle**

konon2 kawan dia ajak kuar mkn..kamu tnpa segan silu g berdua...memang korang ni playgirl la..memang tak salah kalau nk kenal kwan dia..kalau kamu senyap je nti dia kte sombong...kamu tolak dengan baik...

bahagia ke akhirnya
 """apepun..just be ur self....tak semua orang ade pndapat yg sama kan.....:)""
Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

6 membaca hati miss m:

  1. hahahaha......imaginasi pun xpe...:P

    ReplyDelete
  2. ok.. ko jgn trlalu prcya sngt kat lelaki taw, walaupon dy kwn baek kamu skalipon,, jgn cpt prcaya n jgn trlalu menaruh harapan taw.... so prcaya dy bila dy btul2 jd suami mu yg sah..:p

    ReplyDelete
  3. coming soon...hahahaha...lmbt lagi la nk kawen..aku de cita2 sebelum kawen ni...ahax!!!

    ReplyDelete
  4. baguih....!!! mau kawen gak.........!!! ahkz

    ReplyDelete
  5. pas blaja ni kawen ler.....hahaha...ape susah..:P

    ReplyDelete

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular