gila lagu!!!

tiba2 jatuh cinta ngan lagu ni...wuwuwuwuwuw...

screen- kau bukan milikku
Kau makin hilang makin  jauh dipandangan
Tak bisa aku untuk menghalang
Puas sudah ku cuba untuk memujukmu
Tapi ternyata...hampa...

kau mengapa hancurkan hatiku
Ooooo..Ooooo Batinku menangis kernamu
Ku petikkan gitar ku ini menghiburkan hatiku yang sepi
Kerana ditinggalkan kekasih yang aku sayangi

Tak bisa tuk' ku melupakan
Kenangan indah ku bersamamu
Namun pun ku akui kau bukan milikku lagi

*****
Maafkan aku wahai kekasih
Kerna jodohmu bukannya denganku

Ku petikkan gitar ku ini menghiburkan hatiku yang sepi
Kerana ditinggalkan kekasih yang aku sayangi

Tak bisa tuk' ku melupakan
Kenangan indah ku bersamamu
Namun pun ku akui kau bukan milikku lagi

Kau makin hilang makin jauh dipandangan
Tak bisa aku untuk menghalang
Terpisah jua irama dan lagu
Cinta menjadi debu

 
Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

1 membaca hati miss m:

  1. lagu2 jiwang ni sedap jugak klu dah lame xlayan..hehe

    ReplyDelete

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular