hujan

hujan...raining??? hujan di tganu skang ni...sama lebat nye hujan di hati miss m..


hatiku..maafkan daku kerna bebankan kamu....kesian kamu...sakit kan... senyum dalam duka...senyum dalam tangisan...maaf kan daku wahai hati...

kepadamu sayang... .. maaf.. mira minx maaf sgt.. bukan tak nak blas mesej... sayang.... hurm... mira taw  kamu bz kamu byk masalah... byk kn pkir kan.. smlm.. selepas magrib tu mira dpt msg.. ".....boleh tak awak jgn ggu pkwe saya..." seingat mira... dah takde rapat ngan owg lain dah... takpe la... takde jodoh antara kita ni... mira bukan mnjauh sebab tak syg kamu... sbb mira na tgok kamu bhagia...

tapi kan... tima kasih sgt3x untuk kenangan semlm... mira akan ingt smpi bila2x.. kurang2 ade jga kngn manis yg boley mira kenang bila kamu takde... sampai skrg rindu kamu... sayang kamu... tapi mira redha... lebih baik undurkan diri dari hancurkan hati org lain.... maafkan mira ye... takde niat nk lukakan hati kamu... sekurang-sekurangnya... kalau mira xde bleh la kamu baiki hubungan kamu berdua...

nak kte ta sedey...adei...nak tipu sape...sedih gak nih... bukan gak la..sedih sgt.. sebab sampai skng syg kamu lagi ni... tapi.. ta leh pentingkan diri... xmo tamak taw... kamu bahagia dgn dia... harap2 keputusan ni tepat... mira akan ok... kan mira tabah... hehehehehehe...


".........ya Allah berikanlah ketabahan pd hambamu ni..amin....." Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

No comments:

Post a Comment

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular