comeynyer lelaki merajuk....!!!!

oit dak buncit.... jeles?? majuk?? alorh!!!!! tak macho lah....hehehehehe...

tapi takpe....jeles tu kan tnda sayang??? hehehe..sayang saya kah???? waaahhh wahhh terharu tetiba...jenuh juga nk pujuk yer.... nk kn tumbuk majuk lame2...haish....

jgn majuk lama2 taw...nti saya rindu...sape yg susah..awak jugak kan.....wak thu..masa awak xde...sy sunyi...hahahaha...ayat ta leh blah...

huhuhuhu....xmo dah majuk2 taw...xmo...kami kwn jer...dan takkan lebih dri tu..sebab kamu lgi istimewa....ahaxx!! jan jdi budak2 taw...dah besar dah.....wekkk!!!

tersenyum bila kamu kte jeles...lalalalalalalala.....:)
Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

No comments:

Post a Comment

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular