kepercayaan???

korunk pernah tak... pkir bukan2... bukan bukan gak la... mcm jeles sikit... 

ye la kan... bila tahu ade org sanggup tunggu org yg pling kita sayang... saya tunggu awak.. saya tetap tunggu awak... takpe..saya tunggu lagi.... terbit gak la cemburu di hati ni...

ye la kan..org tu kita syg kan..sepenuh hti.. tup3 tahu mcm tu... takpe... mira mungkin tak seberani tu nak ckp kat kamu... tapi andai kamu tahu... di setiap doa ku.. ku doakan Allah dekatkan hti kita...amin.... 


Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

2 membaca hati miss m:

  1. semoga hati kamu berdua disatukan dgn ikatan yg sah.. =)

    ReplyDelete
  2. kuatkan smgt kuatkan jiwa....!!! uh...!!!

    ReplyDelete

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular