:-(

huhuhuhuhu.......ape ke miss m akan kuat hadapi semua ni....sakit teramat sgt....let by gone be by gone???
tak semudah kita tuturkan.....lupakan pasal tu k....

sama mcm lagu ni kan....




di cni....miss m nk kongsikan kata2....untuk miss m sndiri dan untuk org lain....:)
sikit sebnyak mungkin leh legakan hti....

"....Allah akan hancurkan hati orang yang Dia sayang berkali-kali sehingga hambaNya itu tiada harapan lagi untuk dunia ini. yang ada hanya harapan untuk Dia sahaja. Jadi, untuk mereka yang mencari cinta Allah, bersedialah untuk menerima hakikat ini....."
Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

4 membaca hati miss m:

  1. (◕‿◕) biarlah hancur hati di dunia fana ini..jangan di akhirat nanti...oppss..terbagi ceramah la pulak...salam kenal...

    ReplyDelete
  2. setiap yg berlaku ade hikmah.....

    ReplyDelete
  3. lame tak dgr lagu tu :)
    hampa hatiku..hehe

    ReplyDelete
  4. sabar ye..kerana sabar itu indah..terselit byk hikmah disebaliknya..

    ReplyDelete

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular