mat salleh berdikir

saya blogger kelantan!!! ahaxxx!!!! 

ape kta korang dgr je ape yg dia nyanyi...nti miss m tolong transletkan ape yg dia nyanyi dan ape mksudnya....ngeh3x....




aku sikik pun tak here, mu oyak ado gewe
(aku sikit pun tak kisah, kau kata ada kekasih)

aku sikik pun tak bimbe, jate buke mu sore
(aku sikit pun tak bimbang, lelaki bukan kau sorang)

saye bagi mu suka suka, cinta bagimu tak dok gapo
(sayang bagimu permainan, cinta bagimu takda makna)

aku benci ko pranga mu, aku pun rasa doh jemu
(aku bencikan perangaimu, aku dah rasa jemu)

pergilah jauh dariku, aku bose bose bose
(pergilah jauh dariku, aku bosan bosan bosan)

bose tengok ko gayomu, duk tebeng depe matoku
(bosan tengok gayamu, tunjuk di depan mata aku)

sikit pun aku tak lalu, aku bose bose bose
( sikit pun aku tak kisah, aku bosan bosan bosan)

oh srabut weh
(serabutnya) hahahaha

saye bgi mu suka suka ( suka suka)
(sayang bagimu permainan)

cinta bagimu takdok gapo
(cinta bagimu takde makna)

selamat mendengar la..miss m dgr lagu ni tergelak sampai dah lupa masalah....:)
Views
Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

2 membaca hati miss m:

  1. tq sbb sudi dtg ke blog saya... nice video ni..
    tp kalo leh, ejas la dia punya width ngan height kasi masuk dlm kolum tu...huhuhu

    ReplyDelete
  2. @[k]o{q}i[n]

    lupa nk tukar width....dah buat dah...welcome gak sbb dtg cni

    ReplyDelete

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular