post 104 : i love you

dah lama tak menulis ni....nak kte busy...xde lah busy sgt...cuma miss m nak kongsi sikit...hehehe...

[mood : bahagia] 

8 Oct 11

someone special dtg terengganu...berdebar gila oo tunggu dia sampai....leh kte tdur tak lena..padahal alarm bunyi pun tak sedar....awal lak tu siap...hahahaha..lama lak tu tunggu...hurm...jauh gak tu naik bas kan...

pukul 9 lebih pun tak smpai lagi...apepun sori la ye bb sebab g jemput lambat..smpai kul 9.30 mira p ambik kul 11...saje je..nk bgi rindu...hahahahahaha....adoiyai...

yg sakit hti kan..si bb ni...org ckp suh tunggu depan kaunter tu..dia g tunggu kaunter lain..mne nk jumpa nya....aduhh...upanya dia tgh mkn....senget la...kita tunggu dia...dia lak g mkn....

hri jumaat kan...xtaw nk bwa g mkn katne...hurm...bwa pusing2x bndar je la...pastu balik umah...dia kenan hantar g umah mmber...padan muka hang!!!

ptg tu kami kluar lepak...haaaaaa...lepak kat masjid kristal...ambik gambar sikit,....tapi gmbr tu cuma untuk kami je...lalalala...mlm tu...dia bw miss m balik kg dia...nun jauh di sana...jgn tnya ke mana...xmo gtau...

nk dijadikan cerita kan..pas kami ke masjid kristal...miss m bwa g pantai batu buruk pula...konon nak mkn la...last2x cuma p untuk sembahyang je...

g makan nye di taman syah bandar...sedey kan...bas kami ni kul 9 mlm...kul 8 tu nk mkn dah....order dah...
lambat plak smpai makanan...adoi...

tahu tak?? kami terpaksa kejar bas..sebab bas dah bertolak..kami lewat 10 minit...memang kenangan la...jumpa2x pastu hari yg sama kejar bas same2x....

last2x..tidur lam bas sampai tak sedar...penat gak la...seharian mcm tu kan...

9 Oct 11

kami sampai sebelum subuh....penat gak...miss m ape lagi..tak kira la...nk tdur lu...hahahaha...pgi tu bru kami ke umah dia...jumpa mak dia je..xde org kat umah dia...borak jap ngan mak dia...miss m paling ingt ayat ni...kalau dia masuk minang mira terima tak...adoi mak cik..soalan mmg tak dijangka...tersipu malu le..dia pun segan...ada tnya mcm tu..haish...malu!!!! 

ni pengalaman kedua yg menarik ni...hehehe...mlm tu kami g mkn...hujan lak masa tu..adoi...ape lagi...main hujan lah.....dah lama tak main hujan sebenarnya...

10 Oct 11

miss m dah kn balik..ade kelas dah....tp pagi tu...g skli lagi umah dia...kli ni jumpa sume la..ayah dia ada...adik2x dia ada....dan dia pun bawa g rumah mak sedara...umah sepupu dia...

masa nk balik pun...mak dia hantarkan....uwaaa...sedih la..bila la plak dpt jumpa..bila la dia nak balik sini balik...hurm...balik sini cepat taw firdous..jan duk lama2x kat sabah tu....


sayang dia ni ketat2x...wee~



bun bun mcm ni...
p/s: i do always love you syg...n i do love ur mother...love love me~ muahhh
Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

No comments:

Post a Comment

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular