post 112 : buat abang

jam 20.05/ Ahad / 29.01.2012

assalamualaikum....best tak cuti SEM?? miss m dah SEM last kat UMT...dah nk habis belajar da!!! yeaaa~ sape2x nk g konvo miss m mai la...bw bunga ngan teddy bear...bunga warna putih teddy bear kecik da la ye..hehe..gurau je...

miss m nk bercerita sikit ni..mungkin ase bosan ni...:) taw tak?? jujur sesangat...miss m ase kan..bukan...impian kan...hehehe...nk kawen la!!!! sebab pe taw..miss m gatal...hahaha..takde la....

Rasulullah SAW bersabda yang bermaksud: “Apabila seseorang wanita melakukan solat lima waktu, puasa Ramadan, memelihara maruahnya, dan taat suami, maka masuklah mana-mana pintu syurga yang kamu kehendaki.” (Riwayat )

kapel dulu taknak ke...tak kenal maka tak cinta kan...org sekarang tak sama ngan org dulu..dulu takpe la sume org baik2x..sekrng org nmpak baik tp yg sebenarnya??? Allah je tahu...tp Allah dah aturkan segalanya pd kita kan...percaya pd dia..doa tu penting...minta lah pd Allah..kerna hati dia milik Allah...

Ya Allah, Kau cambahkan kasih sayang dalam hatinya untukku...Kau peliharalah dirinya juga diriku dari maksiat dan dosa...Kau temukanlah kami dalam ikatan perkhawinan...Permudahkanlah segala urusan kami ya Allah..amin..

miss m mmg nak suami yang soleh...yg baik...tp bila difikir balik..memadai la kalau miss m dgn dia sama2x berusaha menjadi yg terbaik di mata Allah..lau jahat ley berubah jdi baik kan???


eh miss m lupa nk ckp...mmg miss m nk kawen tp kan..sebelum tu miss m nk kerja dulu....result miss m cukup makan je..tapi insyaAllah miss m akan dpt keja gak...miss m nk guna kabel!!!! jahat kan??? miss m tak kisah kalau dpt kursus sabah or sarawak tp kerja nk kat semenanjung....p/s: ustaz jawab sal guna kabel ye..ase lega sikit..:)


impian jangka masa pendek miss m senang je....pas habis belajar...g kursus untuk kerja nnti...pastu Grad..nak awak ada masa sy grad tu..hurm...:( pastu lau ley kerja terus kerja...3bulan pastu kawen!!! hahaha..calon masih kabur lagi...tp hati ku sudah dimiliki..:) kawen wat simple je..

pagi : tunang, mlm : akad nikah, esoknya : wat kenduri....simple kan...perlu ke tunang tu..perlu!!! dpt cincin byk nnti..hehehehe...tak habis blaja dah gatal..bukan nk fokus...mesti korang na ckp camtu kan..sampai ati..hurm..

pandangan miss m...perasaan teruja ni, impian ni, keinginan miss m ni menjadi sumber kekuatan untuk miss m belajar...rasa mcm ada komitmen..nk asah diri untuk beri komitmen....

buat awak yg bakal jdi suami sy..Ya Allah..semoga dirinya (si *****) satu2x suami sy kelak...amin...

* mira dah belajar masak untuk abang-hri2x mira akan masak untuk abang
* mira dah belajar mnjahit baju melayu- mira nk jahit sndiri baju abang
* mira akan jaga maruah abang
* mira akan setia di sisi abang
* mira sedia jdi ibu pada anak2x abang

cuma abg kena janji : abang akan bimbing mira, bimbing anak2x kita menuju je jalan yg diredai oleh Allah...kita sama2x usaha...mira nk abang jdi imam mira nanti...

jam 20: 37 / Ahad / 29.01.2012

:)

Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

No comments:

Post a Comment

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular