tutorial menukar dashboard baru blogspot ke dashboard lama

assalamualaikum...dashboard dah berubah wajah kan..:(

jangan risau..cara nak buang senang saja...ta daaaaaa~

mula2x pergi ke dashboard baru tu...kemudian cari butang mcm gambar dia bawah ye..


Tekan Old Blogger interface...dah jdi mcm asal...senang kan..:) 


Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

1 membaca hati miss m:

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular