hamster

selamat malam...bun bun...sorry buad kamu sedey...sy pun sedey..hehehe

nak citer sal hamxster...miss m beli dekat sebulan hamster ni...


demok dengan hamster betina sedang tdur bersama2x...
lihatlah aksi mereka

si betina kaki terangkat mulut ternganga

kongsi2x

miss m ase diorang sweet sgt....auw

berpegangan tangan

bulat betul perut si betina

demok keseorangan tdur...sian kan

sunyi...

yang demok=warna gelap tu jantan
yang putih oren tu betina..

yang betina tu tengah bunting...anggapan je la..ta taw betul ke tak
jadi mereka diasingkan...petang je ley nak bersama...

jahat punya tuan...
p/s: hamster ni untuk adik miss m..sempena bufday dia...

comey kan..


Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

1 membaca hati miss m:

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular