KAU LEMBUTKANLAH HATI DIA

sangat tak logik hidup ni....sangat tak logik percintaan aku  ni....cinta aku terhalang...ibu aku tak menghalang dan ibu dia tak menghalang...kedua keluarga merestui....tapi dihalang oleh keluarga bekas kekasih dia...sampai saat ni aku masih tak faham keadaan ini boleh jugak terjadi??? macam mana seorang ibu yang kononnya sygkan kekasih anaknya sanggup buat bnda mcam ni?? ni bukan syg tapi ego...ni bukan syg tapi penting diri....kalau betul kita syg, kita akan biar dia bahagia tapi sayang ni penuh dengan ancaman..kalau kau tak baik dengan dia ko berambus...ya Allah, kau hindarilah aku dri menjadi ibu spt ini, kau hindarilah ibu aku dari menjadi begini...ini bukan syg..ini sudah gila namanya...kalau nak balas budi, ingtlah yang memberi budi tu bukan dia tapi Allah dan dia hanya pengantara...kenapa kita lebih agungkan manusia dri Allah...nauzubillah...ya Allah kau sedarkanlah mak cik tu ya Allah...supaya dibuka hatinya...agar tidak terlalu fikirkan dunia ni...jika betul dia seorang ibu yang baik, dia takkan sanggup lukakan hati seorang lagi ibu.....


DOA BUATMU SAYANGKU FIRDOUS
Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih
lagi Maha Penyayang

Ya Allah..
Seandainya telah Engkau catatkan..
Dia milikku tercipta buatku..
Satukanlah hatinya dengan hatiku..
Titipkanlah kebahagiaan antara kami..
Agar kemesraan itu abadi..

Ya Allah..
Ya Tuhanku yang Maha Mengasihi..
Seiiringkanlah kami melayari hidup ini..
Ke tepian yang sejahtera dan abadi..
Maka jodohkanlah kami..

Tetapi Ya Allah..
Seandainya telah Engkau takdirkan..
Dia bukan milikku..
Bawalah dia jauh dari pandanganku..
Luputkanlah dia dari ingatanku..
Dan peliharalah aku dari kekecewaan..

Ya Allah Ya Tuhanku Yang Maha Mengerti..
Berikanlah aku kekuatan..
Menolak bayangannya jauh ke dada langit..
Hilang bersama senja yang merah..
Agarku sentiasa tenang..
Walaupun tanpa bersama dengannya..

Ya Allah yang tercinta..
Pasrahkanlah aku dengan takdir-Mu..
Sesungguhnya apa yang telah Engkau takdirkan..
Adalah yang terbaik untukku..
Sesungguhbya Engkau Maha Mengetahui..
Segala yang terbaik buat hamba-Mu ini..

Ya Allah..
Cukuplah sahaja Engkau yang menjadi pemeliharaanku..
Di dunia dan akhirat..
Dengarkanlah rintihan dari hamba-Mu yang daif ini..
Janganlah Engkau biarkan aku sendirian..
Di dunia ini mahupun di akhirat..
Menjuruskan aku ke arah kemaksiatan dan kemungkaran..
Maka kurniakanlah aku seorang pasangan yang beriman..
Agar aku dan dia sama-sama dapat membina kesejahteraan hidup..
ke jalan yang Engkau redhai..
Dan kurniakanlah padaku keturunan..
Yang soleh dan solehah..

Ya Allah..
Berikanlah kami kebahagiaan di dunia dan akhirat..
Dan peliharalah kami dari azab api neraka..

Amin.. Amin.. Ya rabbal 'aalamin...


Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

1 membaca hati miss m:

  1. Ermmm..kisah benar ke?
    Berat dugaan..
    Sabarla yer..
    Saya doakan masalah awak selesai dgn baik..
    Aamiin.

    ReplyDelete

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular