stress kah aku???!!!!


...........................................................................................................

masa meneliti n menulis nota-nota untuk exam besok....

henset ku yg ta berapa nk mahal tu bunyi lagu...
lee jun ki gitu...hahahaha....yeah!! ade org call....

dak buncit upanya....erk!!! seyes masa tu miss m teringat la kat dia... terdetik lam hati..dia bt pe ye skang... sehat ke tidak... tapi miss m xnk la ggu dia..kot2 la dia ngah tdur.... bt tak thu je la... fokus study..kunun la..hahahaha.. tup dia call... wah wah..suker2x..

tpi bukan tu sebenrnya yg miss m nk crita...[padahal dah cita da]...
tekanan melanda...sebub esok exam...1st paper...
aduina...!!! tak ingt pun pe yg dah miss m bce... mcm mna ni...

....................................................................................

mengadap fb..bosan..sebab dia xde...hurm!!!!
xdak org nk chat...

mengdap nota...ngantuk!!!

uh..adik lelaki ku kn ke perak mlm ni..hurm....
risau gak...

ta ley nk coret byk2...

p/s: kpd awekgedikz yg duk uitm machang tu....maw ku tgok entry kamu minta maaf ngan dak klantan.... tak salah lau minx maaf..masa nk marah semua kluar..tpi blog ni global...sume org leh bce...so len kli hti2x yer...selamat dtg ke dunia blogger...[ckp cm dah lama berblog] hahahahahhaaha...

doakan miss m dan adik miss m berjaya esok..amin..
Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

1 membaca hati miss m:

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular