masa depan..

assalamualaikum.. dah lama tak menulis kan... tiba-tiba jadi "skema" taip macam nak taip report... hahahahahaha...

di saat ni kan... mira rase macam kosong...
dengan demamnya...[demam sebb lawan ping pong ngan player malaysia masa kejohanan IPT kot..]

dengan tekanan darah rendahnya...aduhhh...
org ckp lau darah rendah mkn byk nti naik la...
nk mkn byk mcm mana nye..kolestrol pun tinggi jugak....uwaaaa!!!!
susah kan..

ditambah pula dengan masalah periibadi yg mungkin sgt byk....
seyes ni.. mira tak boleh nak tahan bnda ni sorang diri....
tapi...kwn2 sume ade prob sndiri...
bun bun...lagi la...
apepun masalah ni mematangkan kita...
walaupun masaalah hmpir sama je tiap kali...hehehehehe...

ada org ckp...klau bercinta, buat apa pun nti senang...
tengah bhagia kan...:)
insyaAllah..mira percye kat bun bun...
mira ikhlas maafkan sume yg dah jdi...
tutup buku lama buka buku baru...

tapi kan...sekrng ni...tibe3x nak tulis pasal rancangan masa depan...

oyeaaahhh!!! masa depan..
tahun depan dah nk habis study... dapat degree.. dapat pkai jubah...
mira harap sgt sume org yg mira syg...
dpt pergi masa majlis tu nnti...
nak dia dtg gak..tp mesti ta dpt..jauh..huhuhuhu

untuk kerja plak...ingt nak keja sebelum grad lagi..guna sijil SPM.. pastu dah grad leh la nek gaji kan...hahahaha...minx2 la dpt..amin...

org ckp mnda yg baik jgn dilambtkan... bila da ckup sikit kewangan tu..kawen cepat2x..

.insyaAllah tahun depan jugak [ kalau calon da ade la]

tak perlu majlis yg besar2....bersederhanalah dlm berbelanja kan???? 
ingtnya nk buat kenduri doa selamat dan majlis khtam quran jew...tak mmbazir kan..kawen mmg sekli sumur hidup tp byk lgi bnda lain leh buat...kumpul duit g buat haji lgi elok dri kumpul duit nk wat majlis besar2x kan..yg pnting sumenya selamat...insyaAllah..harap2x calon suami [ader ker] setuju la...mira kn pemalu..xmo snding nti ramai org tgok..segan...nti kita amek gmbr kat tepi2 pntai ke..tepi bndang ke..tepi sungai ke...masa majlis tu sanding ta yah ade kamera la..untuk family je..kejap da.lpas smyg zohor...sempat smyg asar...:) leh kan syg????

.buat masa sekrng calon dah ade...mira tunggu dia...tpi andai kata dia dah berubah hti...dah jumpa yg lagi baik...sambung balik dengan ex dia ke..huhuhuhu..tukar plan la...keja sampai ke tua...
kdg2 impian kita dgn dia tak sama...

p/s: bun bun...kalau mira ade buat salah...maaf sgt3x..mesti bosan kan ngan pngai mira...mmg mira suka mnjawab..suka tanya bukan2x..pkir bukan2x..sume bukan2x..heheehehehe...tp bila pkir balik...bun bun yg tentukan hidup sndiri kan...kalau tu yg boleh buatkan bun bun bhagia...teruskan...cuma satu je sebelum ape2 pun..bun bun ckp k kalau bun bun dah tknk mira tunggu kamu lagi..i will go..promise!!!! =)
Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

2 membaca hati miss m:

  1. elok la tu ade plan mase depan..semoga yg dihajati dpt la ye =)

    ReplyDelete
  2. prince: ma kcih...heheehehe...amin3x..insyaAllah..

    ReplyDelete

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular