doa putus cinta

bagi sape2 yang tgh putus cinta mcm miss m ni..ngeh3x...

mmg la kan..masa putus cinta tu sakit....nk mrah..geram sume ade lah.....knp kau buat mcm ni....bgun pgi pun ase geram jew....tp ape untungnya kita sedih kalau dia tak sedih...sedih pula leh buat wajah jdi tua taw...xmo la mcm tu...hehehehe...

di sini miss m nak kongsi la doa untuk org yang putus ni...putus cinta...putus ngan kekasih...ngan tunang...dan gak ngan suami isteri tu..insyaAllah..yakin dgn Allah....niat yg baik Dia pasti akan makbulkan....insyaAllah...:)


seberapa banyak kita kn syg Allah, syg ibu bapa, syg kawan2 dan org lain....mesti ade yg jwb syg ibu bapa 30%...dan macam2 lagi....yang sebenarnya....syglah Allah 100% kerana Allah akan bahagikan peratusan kasih syg untuk ibu bapa dan org lain...tapi berapa peratus kita syg Allah???? 
Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

3 membaca hati miss m:

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular