kurangkan....!!

dah lewat dah ni...kn tdur..sebelum tu miss m nak kupas mengupas...mengenai TIDUR yang cukup....

tidur cukup = kurang stress, kurang kedutan, dan juga kurang tanda penuaan.
tahukah anda!!! tubuh yang tak mndapat tidur yg cukup adalah tubuh yg berada d bawah pengaruh tekanan yang sgt teruk......ish3x..takut lak...miss m suka tdo lewat...

selain tu gak...tidur yang kurang ni akan menyebabkan tekanan..TEKANAN...pada salur darah sehingga hormon tekanan anda tidak dapat dikawal dan tubuh terdedah knp pelbagai pnyakit lain yg lebih berbahaya...:P

ni yang pling teruk...bgi pompuan kot...hihihihi...
tekanan akan mnyebabkan kedutan dan juga masalah kecantikan yg lain...sape yang tak cukup tdur akan nampak lebih tua dari usianya...

nak tak org pggil "mak cik" ..jln ngan mak sndiri org ingt kita ni adik badik je...dan jalan ngan adik..org ckp adik tu anak..nehi!!!! tidak2x...

jadi..dengan tidur yg cukup, anda akan memiliki cukup tenaga dan tindakan juga akan positif...

ape lagi...jom la tdur....selamat mlm..:)

::tamat::
Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

1 membaca hati miss m:

  1. prince cukuplah klu dpt tido 4 jam je..selalunya mmg mcm ni ..tapi 4 jam tu tido yg berkualiti la..

    ReplyDelete

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular