rawat insomnia

insomnia ni penyakit susah nk tdur....mcm miss m...hahaha...jdi miss m nk kongsi cara2 nak rawatnya...

kdg2 kan..persekitaran bilik tidur tu mnjdi sebab knp kita tak dpt tdur lena...

jadi!!! ape kata..sebelum tdur tu percikkan air ke cadar dan sarung bantal dgn haruman lavender...haruman lavender ni telh terbukti dpt mmbantu menenangkan minda...sekali gus kita dpt tdur yg lebih berkualiti...

dan satu lagi....beli bntal baru..buang je bantal busuk tu...hehehehe...takde lah...bantal busuk buat peluk kan..ni tukar bantal..cari bantal yg sederhana lembut...ruang mudah lengkuk di bahagian tengah tu pnting taw...ruang mudah lengkuk tu boleh memberi keselesaan ketika tidur di samping mengurangkan rasa sakit tengkuk...

hehe..k la..miss m nk tdur..ngantuk...gud nyte

::tamat::
Views
Cik "V" yang longgar??? menjadi KETAT MELEKAT (kemut@n auummm), Senggugut dan Keputihan busuk boleh bersih.Hilang keputihan, Kulit kusam lesu akan jadi cerah berseri uolss (kemerahan lagi tu ), Buah dada Jatuh pasti Montok anjal (pejall gitu~) Badan Chubby pun jadi Lansing + montokkk, Lesu tak bermaya tiada, hanya Cergas bertenaga sentiasa. SMS or Whatssap "TRANSFROM" ke 0193264300 untuk maklumat lanjut !!!

Dah Baca? Tekan Like jika Suka (^_^)Y


Dah Baca??komen guna facebook korang kay dan share (^_^)Y

No comments:

Post a Comment

‎(◕‿◕) (◕‿-) (✖‿ ✖) (≧◡≦) (¬‿¬) (>.<)

Post Paling Popular